این ترازو ها به درد بخورن

تصویر
۷ پاسخ

من دارم خوبه ولی راضی نیستم

منم باهاش کالری شماری میکنم😂😂 تا قبل از این زیاد به دردم نمیخورد الان خیلی نیازمه

اره چند گرفتی ؟ من اون روز پرسیدم ۸۰۰

من باهاش کالری شماری میکنم🤣

اره من دارم خوب

آهان باشه مرسی الان خریدم

اره خیلی باهاش وسیله های کیک وزن میکنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی