۳ پاسخ

من یه هفتس دستمو ک میزارم قشنگ زیر دستم حس میشه
سرپا نشسته خابیده همه جوره میفهمم🥲

با اینکه جفتم قدامیه ولی حرکاتشو حس میکنم ولی خیلی ریزه حرکاتش

من زیاد حسش نمیکنم مگه اینکه چی بشه

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد