۵ پاسخ

من که از 23 هفته حس کردم الان زوده

چون زوده

من تو ۱۸ هفته خیلی کم داخل شکم حس میکردم مثل لرزش اونم شاید یه بار شبا الانم حس نمیکنم

کوچیکه حس نمیکنی طبیعیه

طبیعیه منم تا۲۱هفته نمیفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری