۱۴ پاسخ

الان کلن بچه پایین زیر شکم هست کم کم بچه تو ماه های بعد میاد رو به بالا گلم

برای منم اولا اینجوری بود
بعد آروم آروم تکوناشو حس کردم

نمیدونم چرا وقتی دزار میکشم یکم نفسم میگیره که میخواهم نفس بکسم

باش یه روز میرم اما ازنایش گلوکز نوشت گفت ۱ شهریور برو انجام بده

باشگلم

۲۵ هفته میاد بالا نگران نباش

حالا دکتر برام یه سونو طول دهانه رحم نوشت گفت اگر شکم درد ادامه داشت برو بده

همزشه وقتی که خودشو سفت میکنه یه گوشه اینجوری میشم

من وقتی خودشو جمع میکنه شکمم درد میگیره

من نمیدونم درد هم داری یانه

خوب بنظرم همین جمع شدن خودش یه نوع تکون خوردنه دیگه

منم خیلی ترشیح دارم ابکی بدون مو دارم

چند روز این جوری هستی

به دکتر گفتی ۱

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری
مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری