سلام مامانا
کسی تاحالا بچه 2ماه گیریمچر داده؟ چطوره خوبه؟

۷ پاسخ

اره گریپ خارجیش عالیه

سلام برا ما دکتر گریپ واتر نوشت خیلی خوب بود

چندساعت یبار میدین بچم دقیقا 2ماهشه

اره خارجی بگیر

ایرانی هاش الکل دارن . خارجی بگیر

عالیه عالی بخدا

من دادم خوبه اروم میشه اگه دلدرد باشه

سوال های مرتبط

مامان محمد هادی مامان محمد هادی ۱۲ ماهگی
مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی
مامان 😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍 ۱۶ ماهگی
مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وچهارم بارداری