مامانا نینی دقیقا ازکی بایدبخنده؟؟؟

۶ پاسخ

۴۰روزش تموم بشه فکنم

دخترم میخنده فقط باید خودتو بکشی بخنده😂😂😂 خیلب سخت میخنده

دور‌ و بر دوماهگی به مامامش میخنده

از بعد واکسن دوماهگی میخنده

بعد از چهل روزگی

دختر من داره چهل روزش تموم میشه خیلی کم میخنده

سوال های مرتبط

مامان امیرو نارین ❤️ مامان امیرو نارین ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان پسرم👶🫀 مامان پسرم👶🫀 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی