مامانا بچتون چیه اسمشو چی انتخاب کردین؟

۲۶ پاسخ

من دختر اسمشو💗 پلین💗 انتخاب کردیم

دختر و دنیز خانم

دخترم سلین🩷

پسره
علی آقا❤

دخترم پرنسا😍😍😍

دختره احتمالا آوین
ک اسمش به دختراولمم میاد

گل دختره ماهلین گذاشتیم

اسم پسرم گذاشتم آقا یزدان

مهدا
حالا دومی هم ان شاء الله زهرا

کوتاه ترین و زیباترین اسم
علی😍

پسرم اقا عارف

نی نی جون هم دختره 🩷 اسمشم گفتیم آیه خانم انشاالله 🙏🩷

دختره اسمشم رقیه

شاهان🐣

دختره آوینا گذاشتم💞

احتمال زیاد مأوا

دختر اولم حلما ودختر دیگمم قراره بزارم دلسا

فاطمه ♥️

اولی اسرا دومی محیا

پسره نذر کردیم بزاریم هادی💙

پسر اولم دیاکو
این یکی آراکو

اسم پسرم آرازه.
ایشالا اسم دخترم دنیز💞

پسره فعلا انتخاب نکردم🤣

تعین جنسیت نشده😢

گل دختره 😍😍 بین اسمای سلین ماهلین مانلی موندم

اسم دخترم هانا

دختر اولم حسنا
دومیم مهدا انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد