خوده میوه نارگیل خوبه یا بده؟

۶ پاسخ

نه گلم خوبه بخور

نارگیل دهانه رحمو نرم میکنه زیادنخور

خوبه خیلی مفیده،الان اومده بازار؟من کره نارگیل میخورم منتظر بودم نارگیل بیاد

خوبه بخور

عالیه از زایمان زودرس هم جلوگیری میکنه فقط ابش زیاد نخور باعث یبوست میشه و برای دیابت خوب نیست

میوه ضررنداره ک

سوال های مرتبط

مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد