کدوم یکی واسه لباس بچه خوبه

تصویر
۶ پاسخ

من از نوزادی تاهمین الان با دستم شستم لباساشم همه تروتمیز میمونه توماشین ننداختم

چجوری فارسی کردی کلیداروباچه برنامه ای

من اولین بار روی لباس حساس گذاشتم که دو ساعتی طول میکشه با آب گرمه فکر کنم.ولی در کل بعدا که استفاده کرد همون کوییک سی میذارم.نیم ساعته

اب سرد ۳۰ درجه باشه

ننداز تو ماشین لباسو خراب میکنه با دست بشور

فک کنم پنبه
لباس بچه رو با لباسشویی نشود

سوال های مرتبط

مامان دُردونه جون مامان دُردونه جون ۲ ماهگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد