واسه ماهگرد کدوم خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

دومی

تصویر

من از اولی بیشتر خوشم اومد😍

اولی چ قشنگه

جفتش قشنگه ولی اولی جدیدتره
دوتاشم بگیر

نظرم اولیع
ولی خوب مال شما چون ماهگرد اول باید دومی و انجام بدید
اولی از ۳ ب بعد قشنگه

اولی ایده جالبتریه دومی رو همیشه همه اجرا میکنن

اولی چه بامزسسسس

دومی.

سوال های مرتبط

مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرسام ...✨ مامان آرسام ...✨ ۳ ماهگی
مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی
مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد