مامانا وزن بچم 1550بنظرتون خوبه یا کمه

۶ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم
من ۳۰ هفته کامل این بود

عالیه ..من ۳۰ هفته ۱۳۷۰بود

خوبه عزیزم

اره خوبهه

خوبه دیگه

خدا روشکر خیلی هم خوب و نرماله
نی نی من ۳۰ هفته ۱.۳۰۰ بود 😔 رشدش دوهفته عقبه

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا فراز😍 مامان آقا فراز😍 ۶ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی