۷ پاسخ

هفته دگ ایشالا

فن خلفیه ولی حس میکنم

حالا دیابت نگیری دختر

خب اگه خلفیه از هفته ۲۰ ب بعد حس میکنی قدامی دیرتر

زوده یکم

جفتت چیه؟

الان زوده برای تکون خوردن

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی قندی مامان نی نی قندی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری