خانم ها عرق کاسنی مشکلی نداره بخورم

۸ پاسخ

الان زوده بزار ماه اخر

نه عزیزم
خیلیم خوبه بخصوص اگه پسر داری، چون پسرا بیشتر زردی میگیرن

با دکترت مشورت کن

من که تقریبا کل دوره بارداری اولم خودم روزانه یا چند روز یه بار حدود یه استکان یا نصفش که خداروشکر در طول بارداری که برام مشکلی پیش نیومد و بچه هم دنیا اومد زردی نداشت

هفته ها اخر برا زردی بچه نصف استکان بخور

میگن هفته های اخر بخوری برای اینکه بچه زردی نگیره

عرقیجات ممنوعه تو بارداری

ن خوب نیس تو بارداری موجب سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری