۳ پاسخ

والا من ب دختر ک یه سالش شد شیر پاستوریزه کم چرب دادم اصلا هیچ عوارضی نداره

عزیزم پسرت الرژی به پروتئین گاوی نداره

دکترپسرمن زیردوسال کلاتوصیه نمیکنه من سرخودروزی یه وعده فقط میدادم الرژی اومدسراغش

سوال های مرتبط