۵ پاسخ

من دیروز دکتربودم نگفت اصن همچین چیزی...روزا هم ک گرمه میشه بردش خونه بازی یا خونه کسیکه بچه داره باهم بازی کنن

من شنیدم تابستان و بهار بچه رو از شیر نمیگیرن پائیز و زمستان مناسبه
و به این دلیله که بچه خون لخته میشه تو قلبش همچین چیزی شنیدم
من میخام پائیز بگیرم دیگه راحت شم


و اینکه عزیزم مگه تو این سن شیرخشک قبول میکنه؟فک نکنم اون دیگه طعم هارو میشناسه

دو روز

من که دروزه شروع کردم ببینم موفق میشم یانه

چجوری میخوای بگیری خیلی وابسته نیست؟
دختر من هروز داره وابستگیش بیشتر میشه

سوال های مرتبط