من دخترمو از 20ماهگی شروع کردم کم کردن و ترک دادن که تا24ماهگی کامل گرفته شد همچی هم خوب و عالی پیش رفت
حالا برای پسرم هم ان شاء الله همین برنامه رو دارم
من تا ۱۸ ماهگی دیگه بدنم نابود شد
بگیر راحت شو
بزار هوا خنک باشه از شیر بگیر برج 7 یا 8
الان بچه تشنه هست باید آب و شیر و مایعات بخوره
کلیه هاش،بدنش نیاز داره
زوده عجله نکن پشیمون میشی
من یک سال و 8 ماه از شیر خودم میگیرم تا دو سال شیرخشک میدم
خسته شدم
خیلی شیر خودمو میخوره😢
من یکسال ونیمبشه میگیرم
بهداشت ب من گفت کم کم شروع کن ن کلا قطع کنم مثلا اگه ۳ بار بلند میشه ۲ بار شیر بدم ولی چون دخترم زیاد اهل غذا نیس دیروز بردم دکتر گفت هنوز امادگی غذا خوردن نداره بهش پدیا بست داد ولی گفت تا ۲ سال شیرشو قطع نکن ولی براش مسواک بزن منم چون غذا نمیخوره تصمیم گرفتم بهش بدم بااینکه شیا بد خواب میشم
عزیزم درسته برای هممون سخته ولی سعی کن دو سال کامل بدی هیچ کار حدا بی حکمت نیست اینم قطعا دلایل محکمی داره
الان که زوده
دو سالگی میگیرم
منم خسته شدم همش از سینم اویزونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.