۳ پاسخ

قاطی خوب نیست اصلااااا تنها بده من ازپاستوریزه شروع کردم ک عادت کنه به طعم جدید کم کم میخوام شیر گوساله و بزدهم بدم بهش

منم می‌خوام از این ب بعد شیر گاو بدم

شیر بز خوبه ولی قاطی اصلا نکن

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۱ سالگی