۶ پاسخ

منیکه دارم کم کم از سایت سفارش میدن و یه سری هم لباس قبل بلرداری رنگ نود خریده بودم

بگیر همرو بعدا خییییلی سخت میشه تا ماه ۷ راحته بری ت ۸ دیگه هیچی نمیتونی بگیری

من دارم میگیرم کم کم چون هم هوا خیلی داره سرد میشه هم سنگین میشیم هم وسیله ها گرون تر میشن

من هنوز کامل نگرفتم🥴

من شیش ماهگی رفتم خریدم همون موقع هم که رفتم تموم پاهام ورم کرد سر یه هفته همه رو گرفتم تمومش کردم اگه گذاشته بودم واسه الان هیچی نمی‌تونستم بگیرم تو هم برو بگیر فکر نکن زوده
با این شکم سنگین و کمردرد فکر کن میخواستم این همه راه برم تو بازار واسه چهارتا تیکه وسیله هم حالم بد میشد هم یه سره باید دنبال دستشویی میبودم

من بیشترشو خریدم دیگ میمونه یکم وسایل بهداشتی فقط

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان آریوان مامان آریوان ۸ ماهگی
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری