از سه ماهگی
فقط لباس ها جنسیت دارن بقیه وسایل رو بگیرید
من الان ۱۶ هفته ام قصدمه اواخر فروردین برم سرویس چوبشو سفارش بدم بقیه وسایلشم کار یه روز هس
من تازه شروع کردم
منم هنو نگرفتم چون قراره خودم و شوهرم بگیریم فعلا پول دستمون نیومده 🤦🏻♀️
من فقط ست بیمارستانی گرفتم با یه کفش و پاپوش و دو تا جوراب از اردیبهشت میخرم زایمانم شهریوره وقت هس حالا
منمموندم کی سیسمونی بگیرم
چون جنسیتش هم صددرصدی نمیدونم
بعد آنومالی شروع کردم
ب شوهرم میگم میگه فعلا صبر کن 😿
بعد آنومالی و وقتی پول دستم آمد
بعد ان تی 😁
من بعد از انتی شروع کردم چیزهای بزرگشون خریدن که جنسیت نداره
با یه سری چیزهای ریز ریز
الان دیگه باید برم لباس بگیرم و یه سری وسایل ریز ریز دیگه ، تختشون هم مونده
بعدانومالی شروع کردم ضروریات و خریدم بقیش مونده بعد جنگ
من اردیبهشت میخوام برم بخرم تازه😀
من از بعد انومالی کمکم شروع کردم
من هنوزم نخریدم
از ۲۲ هفته الان تمومه فیط دوسه تیکه مونده یسریم آنلاین سفارس دادم بعد عید قراره بیان
بعد انومالی
انتی فقط یک تیکه اسپرت گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.