مامانا از ماه چندم سیسمونی گرفتین؟😍😄

۲۷ پاسخ

فک کنم فقط منم که چیزی نگرفتم 🤦🏻‍♀️😅

خخخخ
از همون لحظه ک جنسیت مشخص شد

34هفتگي

من ۳۴ هفتگی بخاطر ج ن گ چون اینجا نبودم که برم بخرم ولی هرچی زودتر بری بهتره

هنوز چیزی نخریدم
ولی قبلا سه دست لباس چند تیکه گرفتم برای نوزادیش
استراحت مطلق بودن سخته نمیتونم برم دور بزنم

از 13 هفته

۶ ماه که شدم گرفتم

۱۸هفته

از ۶ هفته که گفتن قلب تشکیل شده😍

از ۱۵ هفته

هفته ۳۷

بعد انومالی کم کم شروع کردم ب خرید کردن

کم کم شروع کن بخر عزیزم قیمتا هم رو به افزایشه بگرد ببین کجا قیمت قدیم میده

من از بعد انومالی

من ک هنوز نگرفتم فردا میرم بگیرم لامصب خیلی قیمت ها رفته بالا

33هفته تازه شروع کردم الان که 37 هفته و پنج روزمه. فردا دورپیچش میرسه🥴😂 کلا ضروریارو گرفتم لباساشم کمه🫡😂 استراحت مطلق شدم. اشتباهم این بود بعد انومالی نرفتم سراغ سیسمونی بخاطر دانشگاهم

شاید باورت نشه ولی 15 هفتگی
nipt دادم جنسیت رو زودتر گفتن

هنوز نگرفتم چیزی🥲

از سوم

من ۱۵ماه بعدمیرم ۸ماه میرم خرید هیچی نخریدم فقط مامانم لباس وحوله خورده ریزه خریده وقنداق درست کرده
خودمم سرویس حموم لباس ومای بی بی وغیره میخرم ببینم اگه وضعیتم مالی انشالله خوب باشه گهواره هم میخرم

۲۷ هفتگی

ماه پنجم همرو خریدم

با این تورمی ک هست هرچی زودتر بگیری بهتره
من خودم بعد از آنومالی یعنی ۱۸ هفتگی ک جنسیت معلوم شد گرفتم ی سری چیزا موند نتونستم بخرم الان پشیمونم هم سنگین شدم نمیتونم برم خرید هم قیمتاش چندبرابر شده

از وقتی جنسیتو فهمیدم دیگه کم کم شروع کردم

از هولم بعد جنگ ماه پنجم

از همون اول و هنوزم تموم نشده😬

من از قبل معلوم شدن جنسیت کرم خرس نانان برداشتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی
مامان الهام  مرادی مامان الهام مرادی ۲ ماهگی