۳ پاسخ

من دوتا یک سال به بالا دارم کاش بدردت می خوردن استفاده ندارم ازشون

کوروش داروخونه عیدوندی

کیانپارس میگیرم من
سعی کن همیشه صبح بری و اول هفته ها
داروخونه بهم گفت صبح ها توزیع میکنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته هفدهم بارداری