۱۱ پاسخ

زیاده عزیزم
دوست داشتی ۲۰ کیلو بود
بعدها که تو مهد و مدرسه همه مسخرش کنن اعتماد به نفسش بیاد پایین بهش میگی دوست داشتم چاق تر باشی. ؟؟

الان دیگه دوره تناسب اندام و لاغریه
نه دوره چاقی و فربگی

منی که دخترم ۸۴۰۰ 😂😂😂😂😂😂
هزار ماشالله معلومه که خوبه دختر اسفند دود کن

فک میکنم خوبه دیگه عزیزم.خداحفظش کنه

خوبه که
پسر من ۹ کیلو هست ولی خب بستگي به وزن تولدش هم داره

دختر من ۱۰ کیلوعه

عالیه ماشاالله دخترمن 8کیلونیمه

فکر کنم خوبه
دختر من یکسالگی این بود وزنش

دختر منم ۱۱۸۰۰

عالیه

پسرم ۹ کیلو

عالیه
پسر من ۹ کیلوعه

سوال های مرتبط