۱۶ روزه از آمپول آزادسازی میگذره
بنظرتون بی بی چک بزنم زود نیس

۴ پاسخ

ن عزیزم بزن درسته

بعد ۱۴ صدرصد نشون میده دیگه
بزن

احتمالا معلوم میشه ولی بزار تاخیربیوفته پریودت

بعد ۱۵نشون میده

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری