سلام خانوما میگم سونو آن تی من چجوره ؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

میخای شمارمو بزارم تو واتس اپ پیام بزاریم

خوبه خداروشکر، عدد ان تی باید از سه کمتر باشه، منم فردا میرم، دعا کن واسه منم خوب بیاد

جوابش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیستم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میثم مامان میثم ۸ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری