ماکارونی میشه داد ب بچه ۸ ماه؟ اگ اره چجوری بپزمش؟

۶ پاسخ

ماکارونی نفخ داره

آره عزیزم ماکارونی فرمی یکم زیاد بپز کم نمک کن با پیاز و چرخ کرده برا خوب دم بکشه بده بخوره من می‌زارم جلوش خودش میخوره

ریز کن تو سوپش بریز

والا قشنگ‌له نمیشه من ندادم جون نمیتونه قشنگ‌بخوره

اره من میدم خیلی می پزم تا یکم حالت شفته بشه بعدم بهش یکم پیاز با گوشت چرخ کرده سرخ میکنم با روغن زیتون و یدونه گوجه رنده میکنم بعد مواد مخلوط میکنم میزارم دم بکشه با کمی آب و کره و بعد پخت له می کنم میدم بهش

نههههه خیلییی زود

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری