فردا موعدمه بی‌بی‌چک بزنم ؟

۷ پاسخ

اگه لقاحت زود گرفته باشه بزنی مثبت میشه
من روز موعدم زده بود منفی شد، ناامید نشدم سه چهار روز بعد زدم هاله ی خیلیی کمرنگی انداخت تو تاپیک هام هست میتونی ببینی

ن نزن اگ منفی شه حالت گرفته میشع

فردا صبح بزن با ادرار ناشتا

بزن همیشه سه چار تا بگیر داشته باش بزندبه استرسش نمی ارزه

تو که میزنی بزن
عین خودم
من بخاطر همین نمیخریدم که نزنم

نه نزنیا منفی میشه حالت گرفته میشه.اگه تاخیرداشتی چندروزبعدبزن

بزن اگه تحمل نداری
ولی اگه تونستی دو سه روز صبر کن

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری