خانما سرماخوردم برا سرفه چی خوبه ؟؟

۴ پاسخ

تریاک 😂

مدام جوشونده اویشن خوردم
عنابم بجوشون بخور

بخدااااسه روزه سرماخورده داااغونم سرفه گلودردبدن درد هر چی هم میخورم فاایده ندارع

روتارین بگیر بریز تو آب گرم بخور

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی
مامان no name مامان no name ۲ سالگی
مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان ❤گل پسرهام❤ مامان ❤گل پسرهام❤ ۲ سالگی
مامان جوجه 🐣🐥 مامان جوجه 🐣🐥 ۲ سالگی
مامان پناه خانوم من مامان پناه خانوم من ۲ سالگی