۴ پاسخ

نه خیلی خوبه هیچی نمیشه

نه اگه با تخم مرغ خیلی بهترم هس

نه اصلا خیلیم خوبه نشاسته داره واسه وزنش عالیه

نه نوش جونش
چه ضرری
ابپز خیلی خوبه
وزن هم میده

سوال های مرتبط

مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 مامان 🔥⃟☆ᖇ๑ꫝꪖꪑ༉👼🏻 ۲ سالگی
مامان آروین.طاها🥰 مامان آروین.طاها🥰 ۳ سالگی