سونو گرافی سه ماه دوم رو چند هفتگی رفتین

۶ پاسخ

۲۴ هفته

انومالیه.... بین 18 هفته تا20 هفتس

28هفته

۱۸هفته باید کامل بشه بعد رفت بین ۱۸تا ۲۰

غربالگری

سونو وزن منظورته؟
من ۳۲ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان روژ مامان روژ هفته چهلم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری