مامانا شما تو بارداری کالباس خوردین ؟

۱۳ پاسخ

ما تو بارداری چیزی نبوده ک نخورده باشیم والا🤣

اره بابا ماهی یکی دوبار اتفاقی نمیوفته

من از سوسیس و کالباس بدم میومد تو بارداری

آره خیلیم چسبید

اره یکی دوبار

نه . من خیلی رعایت کردم

نه نخوردم.ن سوسیس ندکالباس

نه من نخوردم

نه...فقط مواد مغذی

در حد هوس کم بخور
من زیاد دوست نداشتم

من خوردم

نهههههههه

آره من خوردم🙈

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی