خانوما کسی با پریودی نامنظم باردار شده؟

۷ پاسخ

عزیززم من توجهان اثتثناشدم......والاکه.....هر۵ ۶ماه یا۸ماه درمیون میشم یابعضی وقتاسالی ۱بار.یه پسر۹سال دارم سرش ۳ماه بارداربودم نمیدونستم .الانم همین

بله من

اره بارداری اولم پریودیم نامنظم بود فقط ازینکه سینه هام دردشدید گرفته بود فهمیدم باردارم چون حتی موقع پریودیمم هیچ تغییری نمیکردن،ولی این یکی منظم بود وبادوروز تاخیر بی بیم مثبت شد

اره من

بله من

آره من

اره من

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مهین عطشانی مهین عطشانی قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی قصد بارداری