۲ پاسخ

موقع پسدم بیبی لند داشتم ،بخاطر شقاق استفاده کردم ،راحتم میجسبید ،خوب بود

از الان براي چي مي خواي بگيري شايد لازم نباشه

سوال های مرتبط

مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد