سلام کسی میدونه طریقه ی مصرف کپسول فرنوژست ۲۰۰ چه جوریه

تصویر
۸ پاسخ

این شیاف خوردنی فکر کنم من سر دخترم میخوردم

من روزی یکی میخوردم
نیم ساعت بعدخوردن سرگیجه داره بعددوباره خوب میشی

رفتم کارتون شو گرفتم روش نوشته کپسول را ب طور کامل بلعیده و از جویدن وخالی کردن محتویات آن خودداری کنید

این واژینال عزیز

من واژینال استفاده میکردم

عزیزم ببین بهت قرصش رو داده یا شیاف داده

تصویر

هم وارژینال هم خوراکی من معدم درد میکرد وارژینال استفاده کردم

من وارژینال استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان وتودلی مامان ماهان وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری