برا زردی نوزاد چی خوبه؟

۵ پاسخ

شير زياد بخوره و تند تند دفع كنه ، لباس زياد نپوشه و دماي خونه بين ٢٣ تا ٢٥ باشه ، دختر من زرديش ١٣/٥ بود دو روزه اومد پايين اينجوري بدون دستگاه

ترنجبین من دادم بچم

فقط شیربده که دفع بشه بعد دستگاه
با تجویز دکتر قطره بیلی ناستر

دفع زیاد

فقط دستگاه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی