من شکمم خیلی میخاره خاروندنش مشکلی داره؟؟

۸ پاسخ

نخارون ک ترک نخوره

نه نخارون

سینه هاتم چرب کن،بعدا موقع شیر دادن زخم نشه عزیزم.

مرطوب کننده داری خوبه

ترک میخوره

جاش میمونه اگه مشکل نداری بخارون اگه نه که چربش کن

نخارون چرب کن با روغن زیتون

چربش کن نخاره جاش میمونه ها

سوال های مرتبط

مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی