۱ پاسخ

سیب درختی پوست بگیر ‌بپز با یکم دارچین و هل ...بعد له اش کن از صافی رد کن دوباره بپز تا غلیظ بشه آبش برا سرفه خیلی خوبه ...نبات بسوزونی‌ بدی ام‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی