چرا دستای پسرم یهو یخ میشه طبیعیه؟

۱ پاسخ

یجایی شنیدم میگف چون سیستم گردش خونشون هنوز کوچولوعه و ضعیف قلب سعی میکنه بیشتر ب اندامای مهم مث کلیه معده و… خونرسانی کنه عوضش دست و پا کمتر خون میرسه بهشون سرد میشن
راهکارشم بگیرشون تو دستات گرمشون کن تا خون جریان بگیره تو اون اندامش

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی