مامانا آیا بعد سرکلاژ درد پریودی داشتین؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

اره تا ی هفته داشتیم هفته دومم باتحرک درذم میومد از هفته سوم بهتر شدم البته ک گاهی درد طبیعیه

بعله تا یک هفته طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها..🩵🩵 مامان جوجه ها..🩵🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری