۶ پاسخ

ما که ۲۶ هستیم چی بگیم پس 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

درد لگن وفشار و ورم دست و پا از،چی بگم اخ

من ۳۲هفته زایمان کردم😔

کاش من تو هفته شما بودم 😁

من هفته سی و یکم 😅
ارهه چقد دیر میگذره ها...

من 🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان 💙Ho§ein🧸 مامان 💙Ho§ein🧸 ۲ ماهگی