۱ پاسخ

خواهرم پسرشو۳۰هفته بدنیا اورد و نزدیک۴۰روز ان آی سیو بود ،البته اگه آمپول ریه رو بزنی حتما کمتره فکر کنم خواهرم یک دوز یا دو دوز زده بود

سوال های مرتبط

مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی