شام پسرم😘😍❤️🫶

تصویر
۷ پاسخ

نوش جانش .کاش یه ذره رقیقش میکردی .خیلی سفت نیست براش .

سلام چطوری درست کردین؟

نوش جونش 😍 کره یا روغن زیتون حتما بزن با کمی آب رقیق‌تر کن 💋

تو ۶ماهگی میتونن دیگه اینجوری سفت بخورن؟

نوش جانش بعدش بهش دایمیتکون بده که دل‌درد نشه سیب زمینی سنگین هس

چیه؟؟

چی هست

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی