۷ پاسخ

من سلفری و امینوسنتز کردم

منم رفتم چون غربالگریم ریسک سندروم داون زد رفتم مشاوره گفت آمینوسنتز انجام بده اابته که به همه میگن اینو دکتر خوبیه مشاورش و نحوه راهنمایی کردنش خیلی خوبه فقط خیلی نوبت گرفتنش سخته کلی معطلی داره

امینو انجام دادم

گف فانلینگ‌ رحم نداری خوبه
نه پساری میخواد نه سرکلاژ
فقط خودتو خسته نکن اکی هس

من رفتم از ساعت٣ نشستم٩ نوبتم شد🫠

من
طول سرویکسم کم بود
سونو انجام دا
گف خوبه

من امینو سنتر داشتم

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وششم بارداری