سلام دوستان سزارین دوم چند هفته اس

۵ پاسخ

38 هفته و چند روز

سلام گلم شماسونوچسبندگی گرفتین؟؟؟

والله من دومم گفت ۳۹هفته چن روز 😬میشه ۱۰٫۲۲ .گفت درگرفت زودتربیا 🫠سردخترم زودترزایمان کردم . این دولتیاادمو تانکشن نمی‌برن عمل

من ۳۸ هفته و ۴ روز وقت داشتم ولی امروز به دنیا اومد ۳۶ هفته ۴ روز

دوستم میگه من ۳۹ هفته بودم گرفته برو خونه دردت بگیره بعد بیا😐😐

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عمران علی مامان عمران علی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی