سلام دوستان سزارین تو چند هفته اس؟

۸ پاسخ

من ۳۸ هفته و ۳ روز انجام شد واسم

دکترم گفت ۳۸ هفته و یک روز

۳۸ هفته سه چهار روز معمولا سزارین میکنن ، بعضیا تا ۳۹ هفته هم دکترشون وقت میده ، در کل هر چی بچه بیشتر تو شکم باشه بهتره

از 37 و 38و چن روز

۳۸ هفته و دو سه روز

برای من ۳۹ هفته زده ولی خیلی دیره😭
همش استرس دارم دردم بگیره

من 38هفته سزارین کرد

۳۷ به بعد ولی بیشتر ۳۸هفته انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان قاصدک مامان قاصدک ۷ ماهگی