کدوم جفت از همه بهتره تره

۶ پاسخ

خلفی و قدامی خوب و بد ندارن حالت نرمالن
ولی مارژینال یا همون سر راهی خوب نیست خطر داره

میگن تو خلفی زودتر تکون نینی رو حس میکنی

جفت من خلفی هس الانم حس تکوناش اونم نبض تندحس میکنم

خلفی خوبه من فامیلم خلفیه
جفتمم خلفیه😄😄😄😄

همشون خوبه اکثرا یا خلفی آن یا قدامی
خلفی زودتر متوجه حرکات میشی

میگن خلفی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری
مامان مینل 💕🐚 مامان مینل 💕🐚 ۵ ماهگی