خانما لختع های گوشتی تو پریودی برا چیع 🙄

۷ پاسخ

ریزش دیواره رحم

دیواره های رحم هست وقتی یهو ریزش کنه مثل گوشته، من چندبار اینجوری شدم فکر میکردم جنینه عکسشو ب دکتر نشون دادم اینو گفت

تنبلی تخمدان

منم روز دوم پریودیم اینجوری میشم لخته میاد خیلی

بخاطر سردی رحم و فیبرومه

به خیلی چیزها سردی رحم سودای بالا یا ضخامت رحم بیشتر سودا و سردی رحم

منم آخرین پریودیم اینطوری بودم نمی‌دونم برای چی بود

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد قصد بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
اوا کوچولو اوا کوچولو قصد بارداری