۲ پاسخ

من قبل گیگوزمیدادم ارزون تر بود جدیدن نان میدم اون گرون تره

والا همشون گرد و برد همن ساده ها ارزون ترن بعضیاش مثلا برای بچه های رفلاکسیه فرمولاسیونش فرق میکنه یا بعضیاش برا یبوسته تو این چیزاش فرق میکنه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی