۸ پاسخ

ای خوداااا

من میوه به میخورم اینطوری میشه 😅🥰🥰

منم خیلی دوس داشتم نارنگی

من که دیشب خوردم .بچه دیگه تکون نخورد تا صبی .شوهرم مسخرم میکرد میگفت بچه نارنگی بهش رسیده بوده هنگ کرده این چیه🙃

الهییییی نوش جونتون

نوش جونتون باشه آخه🥺😍 ،،، دقیقا نی نی منم اینجوریه 😂😂

ای خوداا🥹💗شیطونیش گل میکنه 🤭

ای جان نوش جونتون❤️

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد