سلام خانوما اسم آدرینا خوبه؟

۴ پاسخ

قدیمی نشده ؟
خیلی سال پیش شنیدم

قشنگه ولی یه کم تلفظش سخته

اسم دختر خواهرمه و عاشقشم هم عاشق خودش هم اسمش ، اسم باکلاس و شیکیه و همچنین اسم ایرانی

اسم قشنگیه فقط یکم شاید واسه بچه ها سخت باشه بتونن صدا کنن.ولی خیلی خوشگله

سوال های مرتبط

مامان rose مامان rose هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری