کسی بیمارستان ثامن مشهد زایمان کرده طبیعی؟

۲ پاسخ

عزیزم‌شما بیمارستان ثامن زایمان کردین راضی بودین؟؟؟؟؟

می‌دونم دکتر انبیایی اونجا هستن که خیلی کارشون خوبه زایمان طبیعی انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو روزهای ابتدایی تولد